آزاده نامداری همه پستهای اینستاگرامش را پاک کرد/ عکس

خبر ازدواج آزاده نامداری و فرزاد حسنی انقدر شوک آور نبود که خبر طلاق انها طرفدارانشان را شگفت زده کرد.حاشیه های بعد از طلاق اما کاری کرد،  زبان هر دو فرد به ناگفته هایی باز شود که شاید خصوصی ترین بخش زندگی آنها بود.حالا اما با ازدواج مجدد آزاده نامداری دوباره بنای حاشیه در زندگی وی باز شده و پای آن به فضای مجازی هم کشیده شده است. 

ماجرا هم از این قرار است که در حالی که آزاده نامداری دوشنبه ٦ مهر ، با انتشار خبری در صفحه مجازی اش ، ازدواج دوم خود را رسانه ای کرد  و سجاد عبادی  ، فرزند رحیم عبادی رییس سازمان جوانان دولت اصلاحات و مرحومه فریده ماشینی که از فعالان جبهه مشارکت را به عنوان همسر خود معرفی کرد .
سجاد عبادی تنها ١٢ روز پیش از رسانه ای شدن خبر ازدواجش با آزاده نامداری یعنی بیست و دوم شهریور همسر اولش را طلاق داده است!
همسر اول سجاد عبادی پور هم در صفحه شخصی اش این دو را به باد انتقاد گرفته وخطاب به آزاده نامداری نوشته:
خانم نامداری عزیز! بانوی حجاب و اخلاق و عفاف و شکستن حرمت ها؛ من سر زندگی ام بودم که تو آمدی… من بودم و تو آمدی… او ٢٢ شهریور ٩٤ از من جدا شد و تو ماه هاست که از گل های رز سفیدت عکس میگذاری و روزهاست که آینه و شمعدان خانه ی مشترک جدیدت را به نمایش گذاشته ای. حساب تو و خانواده هایی که از هم پاشیدی با خدا.
همه اینها باعث ایجاد حاشیه های فراوان برای آزاده نامداری شده و ظاهرا او را مجبور به پاک کردن تمام پست های قبلی اش کرده!


آزاد ه نامداری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.