آشکار شدن سن واقعی “هیفا وهبی” توسط خواهرش!

sqs_Snapseed

عکس هاى مدل مشهور ۵۹ ساله اى که در کلیپ ابى بازى کرد!

علایم و نشانه های ارضا شدن زنان

راز خوش اندام بودن جنیفر لوپز از زبان خودش

به گزارش سرویس هنری اتاق نیوز همیشه درباره سن واقعی  هیفا وهبی که یکی از معروف ترین ستاره های جهان عرب محسوب میشود، در بین طرفداران و رقبایش شایعاتی وجود داشته، اما اینبار خواهر هیفا وهبی با فاش کردن سن واقعی خواهرش به این شایعه خاتمه داد.

رولا وهبی، خواهر کوچک تر هیفا وهبی که به گفته رولا وی ۶ سال از هیفا کوچک تر است، در روز تولد خواهر بزرگترش هیفا با قرار دادن متن “مامان بزرگ تولد ۴۵ سالگیت مبارک، من نمیدونم چجوری توایی که ۶ سال از من بزگتری ادعا میگی ۳۹ سالته با این که من ۳ ماه پیش تولد ۳۹ سالگیم بود؟” بر روی اینستگرام شخصی خودش قرار داد.

طبق گفته های رولا وهبی در برنامه تلویزیونی “مبارک” وی اظهار کرد که: «هیفا از وقتی که معروف شد دیگه خانواداش را نمیشناسد و حتی از من و دختر خودش هم متنفره، من بارها خواستم تا با هیفا مهربان باشم و بهش بگم که مگه ما چه آسیبی به تو رساندیم که اینقدر از ما متنفری اما اون همیشه هر وقت منو میبینه به من توهین میکنه و منو با حرف های رکیکش از خودش دور میکنه، اما من هیچوقت مثل هیفا نخواهم بود و همیشه اونو به عنوان تنها خواهرم دوست دارم و متوجه نمیشم که چرا با وجود این که هیچ مشکلی بین ما نبوده نمیدونم چرا هیفا اینقدر از من متنفر هست، یعنی شهرت اینقدر انسان را تغییر میده؟»

کافه پرشیا | کاندوم زنانه و نحوه استفاده + عکس

۱۲ نکته طلایی برای رسیدن به ارگاسم (ویژه متاهلین)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.